Sérült vagy hibás termék
Royal-Sprint futárszolgálattal történő kiszállítása esetén kis és nagy csomagot az emeletre szállítva, a kért helyre tesszük, kicsomagoljuk, és Ügyfélszolgálatunkkal történt előzetes egyeztetés után, kérésre a régi készüléket díjmentesen el is szállítjuk. A külső csomagolást és a termék sértetlenségét egyaránt lehetőség van ellenőrizni.
DPD futárszolgálattal történő kiszállítása esetén kis csomagot az emeletre felvíve kézbesítjük, és Ügyfélszolgálatunkkal történt előzetes egyeztetés után, kérésre a régi készüléket díjmentesen el is szállítjuk. A külső csomagolást lehetőség van ellenőrizni.
Gebrüder Weiss futárszolgálattal történő kiszállítása esetén nagy csomagot az emeletre felvíve kézbesítjük. A külső csomagolást lehetőség van ellenőrizni.
Ha az árut személyesen veszi át, akkor is ellenőrizze annak sértetlenségét, a csomag tartalmát.
Ha a kiszállított termék hibás, vagy sérült több dolgot is tehet:
- Sérült csomagolás esetén, kérjük a terméket ne vegye át.
- Amennyiben nem adódik lehetősége a csomagolást kibontani és a termék sérült, akkor ezt 24 órán belül jelezze nekünk az ugyfelszolgalat@mall.hu e-mail címünkre.
- Árleszállítást kérhet. A termék árától függően tudunk Önnek ez esetben kedvezményt biztosítani.
Figyelem, mindez szállítás esetén akkor áll fenn, ha a szállító jelenlétében nézi át a terméket és még a szállító is jelen van!